JAK DZIAŁAMY

Po podpisaniu umowy współpracy przeprowadzamy audyt pojazdów oraz dokumentów. Tworzymy bazę danych z Państwa pojazdami pozwalającą kontrolować terminy oraz koszty, a także zużycie paliwa przez pojazdy. Każdy kierowca otrzymuje nr telefonu alarmowy, który jest czynny 24h/7 dni w tygodniu.

Usterki zgłoszone przez kierowcę przekazujemy w formie zlecenia do odpowiedniego warsztatu samochodowego oraz ustalamy dogodny dla Państwa termin naprawy. Kierowca oraz dyspozytor są informowani o planowanym zakończeniu naprawy a także osobno jest informowany o samym zakończeniu.

O terminach przeglądów rejestracyjnych, technicznych czy kalibracjach tachografów informujemy z odpowiednim wyprzedzeniem (pierwsza informacja jest wysyłana 2 miesiące przed planowanym przeglądem) a następnie ustalamy z dyspozytorem dokładny termin.
Raporty spalania oraz kosztowe są wysyłane do Państwa w formie .xls raz w miesiącu. Taki raport możemy wygenerować dla Państwa w każdej chwili. Na koniec roku przygotowujemy raporty podsumowujące każdy miesiąc.